Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden & Retourneren

      Verzenden

      Wij hanteren normaliter een levertijd van 2 tot 4 werkdagen (dinsdag t/m zaterdag met uitzondering van de feestdagen). Bij het plaatsen van jouw bestelling zie je de verwachte levertijd vermeld staan. Mocht de levertijd langer zijn dan aangegeven ontvang je hierover bericht. De levertijd kan per artikel en bestelling verschillen. Wanneer jouw bestelling compleet is, ingepakt en verzonden dan ontvang je van ons een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Bij een bestelbedrag van €150,- wordt de bestelling gratis verzonden. Mocht het totaal bedrag van jouw bestelling hieronder zitten worden er verzendkosten voor in rekening gebracht.

       

      Voor sommige producten worden ook boven de € 150,- verzendkosten berekend, in dit geval staat dit omschreven bij het product. Bijvoorbeeld een palletzending of lange/grote producten. De verzendkosten worden dan berekend aan de hand van het gewicht of grootte van het pakket. 

       

      Ben je niet thuis of klopt het door jou opgegeven adres niet?

      In beide gevallen geldt dat het pakket retour komt omdat het afleveradres verkeerd is opgegeven of na herhaalde bezorgpogingen de bestelling niet kon worden bezorgd, dan zijn wij genoodzaakt de verzendkosten opnieuw in rekening te brengen.

       

      Vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)40 20 12 145 of mail naar [email protected].

      Retourneren

      Wil je retourneren? Binnen 14 dagen na ontvangst kan je aan ons laten weten dat je van de aankoop wenst af te zien en de artikelen wilt retourneren. Het is niet mogelijk om de bestelling te retourneren wanneer je het artikel al in gebruik hebt genomen. Wij moeten het artikel in originele staat en verpakking terug ontvangen. Bij eventuele schade zoals zichtbare gebruikerssporen of een ongefrankeerde zending, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wanneer het buiten de retourtermijn van 14 dagen valt, mail dan naar [email protected] en wacht totdat je antwoord krijgt per mail.

       

      LET OP! De retour dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

      • Het artikel mag niet vies of gebruikt zijn;
      • Het artikel mag niet beschadigd zijn;
      • Het artikel mag niet incompleet zijn;
      • Zorg ervoor dat het artikel in originele verpakking retour komt.

       

      Binnen ons assortiment zijn een aantal producten uitgesloten van retourneren, het gaat hierbij om de volgende producten:

      • Maatwerk artikelen;
      • Producten die niet standaard tot ons assortiment behoren en op aanvraag besteld zijn;
      • Zwembaden en liners;

       

      Indien het om een groot pakket gaat waarvoor een palletzending nodig is, betaald de klant zelf de retourkosten. 

      Retour sturen

      Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw eigen rekening. Het risico van het transport bij een retourzending komt ook voor jouw eigen rekening. Bij het retourneren dien je het retourformulier in te vullen en bij de retour toe te voegen. Dit om te zorgen voor een snelle en juiste afhandeling van de retour. Wanneer de bestelling bij ons retour is gekomen, ontvang je normaliter binnen 14 dagen het totaalbedrag van jouw geretourneerde bestelling op jouw rekening terug.

      Retourgegevens

      Retourneren dienen verstuurd te worden naar onderstaand adres:

      Ten name van

      Zwemland

      Straatnaam

      Van Dijklaan 31

      Postcode + plaats

      5581 WG Waalre

      Klik hier voor ons retourportaal

      Download hier het retourformulier

       

      Contactgegevens 

      Zwemland
      Van Dijklaan 31
      5581 WG Waalre
      040-2012145
      [email protected]

      Openingstijden magazijn en winkel: 
      Dinsdag t/m zaterdag 10.00 tot 17.00 uur

       

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking